Hilo Oficial Call of Duty: Black Ops [Actualizado: 16/11/10] YA A LA VENTA

Estado
No esta abierto a más respuestas.

suso_predator

OMC-zZGrIDZz
Unido
enero 20, 2010
@curritometal dijo:
@Bart Simpson dijo:

Que sinverguenzas, vendernos un producto de inferior calidad cuando nuestra máquina es incluso mas potente...
Así decian los de microsoft que solo con xbox la experiencia de juego iba a ser total..., ahora lo entiendo todo.
--- [ Añadido ] -----
Desde luego si al menos no igualan la experiencia de juego a la de xbox con el parche, es como para tenerlo muy en cuenta a la hora de comprar futuros titulos, porque ganas no hay ningunas de que nos tomen el pelo de esta forma.
solucion,comprar titulos como killzone 3 exclusivos de PS3

Unido
abril 7, 2009
En la versión PS3 no se puede tener el thundergun en el modo historia? LOL? pero estos de activision de que mierda van? que ascazo de gente .

Creo que la versión de PS3 no se le pueden poner subtitulos tampoco y a la de 360 si,me equivoco?

Que verguenza...

suso_predator

OMC-zZGrIDZz
Unido
enero 20, 2010
@Vincent91 dijo:
En la versión PS3 no se puede tener el thundergun en el modo historia? LOL? pero estos de activision de que mierda van? que ascazo de gente .

Creo que la versión de PS3 no se le pueden poner subtitulos tampoco y a la de 360 si,me equivoco?

Que verguenza...
como sea verdad es para ir con una bomba y ponerla en activision:rototepega:

Unido
noviembre 12, 2007
Mi idea es que Microsoft paga a las desarrolladoras para que sus juegos sean mejor en XBOX por el simple hecho de que PS3 es mas potente, ellos pensaran: ''Bueno, si nuestra consola no da mas de si, haremos que al menos la consola rival quede por debajo de la nuestra para que XBOX se venda durante unos añitos mas'', yo que quereis que os diga, pero yo pienso que lo hacen por eso, y esta estrategia es como todo en esta vida, Si estas en el equipo que hace la estrategia la veras bien, en cambio si estas en el bando rival la veras rastrera...

Unido
octubre 18, 2007
@keviniko dijo:
Mi idea es que Microsoft paga a las desarrolladoras para que sus juegos sean mejor en XBOX por el simple hecho de que PS3 es mas potente, ellos pensaran: ''Bueno, si nuestra consola no da mas de si, haremos que al menos la consola rival quede por debajo de la nuestra para que XBOX se venda durante unos añitos mas'', yo que quereis que os diga, pero yo pienso que lo hacen por eso, y esta estrategia es como todo en esta vida, Si estas en el equipo que hace la estrategia la veras bien, en cambio si estas en el bando rival la veras rastrera...
Si lo que dices fuera cierto crees que Sony iba a permitir que aun teniendo una consola más potente los juegos de su plataforma fueran inferiores?
Puede que en algunos juegos Microsoft financie a las desarrolladoras pero eso también ocurre con Sony, veáse Mafia II, AC La Hermandad... en los que la versión de ps3 tiene contenido único y exclusivo y esto solo se consigue con dinero de por medio.

Habéis visto alguna reclamación que haya presentado Sony a alguna desarrolladora por hacer un juego inferior a la 360? Yo no he visto ninguna, es mas, la propia Sony parece admitir que en juegos tipo sandbox que manejan un mapa muy amplio la versión de ps3 es inferior y para compensar acuerdan añadirle contenido único y exclusivo.

Unido
mayo 11, 2009
¿Todavia no se sabe nada del parche no?... ya hace 2 semanas que se supone que lo iban a lanzar y aun nada... pues nada, a ver cuando se dignan a lanzarlo... porque eso de que estaban esperando la autorizacion de Sony ya me empieza a oler mal...

Unido
mayo 10, 2009
espero que el parche mejora el modo online porque hay momentos en los que es insoportable por todos los problemas que surgen en la partida

serjen

serjen
Unido
junio 23, 2008
Es lamentable y vergonzoso, hora y media y solo pude acabar un par de partidas.
Hasta que no saquen el parche o lo que sea, no vuelvo a jugar, yo de momento sigo con el BBC2 por no tirarlo por la ventana.

Unido
marzo 16, 2008
jajaja la verdad esque me hace gracia 1 mes antes de que saliera yo seguia con mi pesimismo ante este call of duty, diciendo lo lógico y lo que la experiencia me habia demonstrado 2 años ya, que mucho hablar pero que seria la misma "mierda" de todo los años, sin servidores con fallos caidas de partidas, tipica historia de supersoldado que mata a todo el mundo, trucos camperos ventajas estupidas etc....Vamos lo de siempre xD y pasó lo de siempre jeje aun me acuerdo de nuestro moderador son goku diciendo que esta vez el creia que podia ser diferente por que la historia iba a ser diferente, que los desarrolladores ahora iban más enserio en contra de los tramposos habian bastantes mejoras en el juego, que los de activicion estarian más encima etc......Enfin el Hype es lo que sufrio en ese momento nuestro moderador como muchos otros miembros que hablaban sin parar en este hilo.

No estoy haciendome el chulo ni echando en cara ni nada, pero quiero decir que ya somos perros viejo en esto de los videojuegos y que habeces nos vuelven a comer el coco con el hype, es una lección que es bueno que todos seais capaces de recordar

PD: 2 semanas de retraso en lanzar un parche? y estos "caballeros" son mejor estudio que los de infinity? por que para mi son =

moosQuii

Baneado permanentemente.
Unido
diciembre 29, 2009
@soldado dijo:
PD: 2 semanas de retraso en lanzar un parche? y estos "caballeros" son mejor estudio que los de infinity? por que para mi son =
igual o peor, yo no tengo nada en contra de infinity ward, cuando me compré el juego, en febrero,ya no habian errores de estos, el juego me iva perfecto, y ahora, esta gran mierda.

agarkan

agarKan
Colaborador
Unido
enero 29, 2008
no se xq tanta queja a mi el Black Ops me va perfecto el online y solo he tenido un dia malo de conexion

Juanhobby

Juanhobby
Unido
agosto 16, 2009
@agarkan dijo:@agarkan dijo:
no se xq tanta queja a mi el Black Ops me va perfecto el online y solo he tenido un dia malo de conexion
¿Cuantos amigos tienes agregados a PSN que jueguen al Black Ops cada vez que tu juegas a el? si tienes muy pocos, la conexión te irá bien, si tienes muchos te ira peor. Si no es ninguna de las 2 cosas es suerte, como muy poca gente tiene.

Unido
mayo 5, 2007
@agarkan dijo:
Claro, y de esto no te ha pasado nada, no?

Latest : PS3 Patch on the way. Long list of details posted in JD_2020's PS3 Update thread. No FPS fix yet, but things look promising!

I'm now devoting this thread solely to the purpose of cataloguing all game issues experienced by myself and other users.

The Issues List

Multiplayer

-FPS regularly dipping below 25.
-Connectivity issues regarding everything from connecting to games, staying in games, lag, searching, parties, locale players being mixed with overseas players. Unable to stay in a party after managing to get into one for more than a few games.
-System Freezes/XMB not responding. Usually when joining multiplayer games.
-Host experiencing horrendous lag, sometimes resulting in crashing, disconnects or host migration.
-Host migration system flawed.
-Unable to enter games - stuck waiting for others.
-Unable to leave game when stuck waiting for others - results in forced manual shutdown / system "3 beeps".
-Unable to shoot, in seemingly good rooms (green pings).
-Delayed shadow loading / short draw distance / pop-up shadows.
-Delayed texture loading.
-Settings not saving.
-Settings resetting, promting screen set and brightness adjustment.
-Lack of Boot to Multiplayer - Minor.
-Lack of any sort of seperate optimization for PS3 system.
-Random code flashes on the screen.
-Random code occassionally taking the place of next-map shown in playlist lobby.
-Disconnect to Combat Training Lobby or Theatre. Including checker-board effect.
-Players booted abruptly followed by the message "Disconnected from PSN".
-Players with NAT 2 on PS3, may suffer with moderate NAT on Black Ops. Possible cause for migration issues.
-Repeated B-52 Bomber/Napalm sound. Once when it flies over head and once when you respawn.
-Players using Hardline Pro are unable to cycle for a different Killstreak when team mates are trying to steal the Care Package.
-Aim Assist is far too helpful. Similar Campaign style Aim Assist will suffice.
-Overall sound range of unsupressed weaponory is short.
-Footstep sound extremely quiet.
-Some users reporting experiencing an irritating popping sound which happens from time to time.
-Game Countdown (after map lock in) freezes at 0 (or a random number).
-Speaker Icon / VOIP Icon disappearing from lobby after games.
-Target Assist (Aim Assist) following through solid objects when not Aimed Down Sights (ADS), even over a medium distance.
-Backed out to Theatre with "Player Name*" / random code* has not selected a clip", in film/clip image box. Usually occurs when host leaves lobby after/before a game or when certain players diconnect.
-Napalm reaching through rooftops and walls.
-On rare occassions under apparently specific conditions, 3rd person is enabled - http://www.youtube.com/watch?v=ZqlBldj_rqs
-Leaderboard tracking incorrectly.
-Locale Search doesn't seem very Local.
-On rare occassions the RC-XD killstreak can fall through the map.
-People are able to glitch for coloured tags, which is otherwise a Prestige 13 reward.
-Prestige Hack achieved through Combat Training
-Weapon changes to enemy skin/emblem after killing with a weapon other than a gun. Noticed here when on a ladder - http://www.youtube.com/watch?v=YHxarBq9R3A
-Spawn System spawning Player next to enemies, even in open areas.
-Needed/Close message indicating progress of challenge merging with challenge description.
-When disconnected from party after playing a game, unable to re-party unless all participants leave multiplayer entirely (Main Menu) and then go back to Multiplayer.
-"Gas, move!" or other similar remarks related to close proximity of Nova Gas, is sometimes continuously repeated by the Player.
-Split Screen Player (2) of either team, of a seperate system, (not the person experiencing the issue) cannot be muted.
-COD points randomly cleared.
-Full room but still awaiting players before game starts, thus game doesn't start.
-Killstreaks not being rewarded.
-Downloading Game Settings time out. Servers unavailable.
-Selecting a Class after death, whilst viewing a killcam skips the killcam. As a result, if the wrong class is picked you are stuck with it until you die again and change your class. X for selecting the class skips the background killcam.
-FPS issues making the sniping more difficult. Especially with silenced rifles.
-Hosts not seeing Squad/Party members as blue.
-Glare on Optics in all environments. Including dark environments, or in shaded areas in well lit environments. Mades using the dot difficult instead of easier than the iron sights. Makes using custom dots (other than red dot) harder to use.
-Wager match Hosts leave when they lose, mostly on One In A Chamber. Most games result in host migration, approximately half of which fail to migrate.
-Killstreak: Dogs cannot enter the map at certain Dog entry points on Array Map.
-Killstreak: Gunship occassionally getting stuck in mountains on Array.

Playercard Customisation

Warhammer Outline creates an endless line to raise from the top of the default image outwards.

Campaign

-Low FPS in most Campaign levels.
-Audio levels appear to be lower on Campaign than on Multiplayer - Minor Issue.
-Cinematic audio significantly quieter than Campaign audio or when in the chair. Most noticable during interrogations when Mason is in the chair.
-Static soldiers with no AI, no gun, arms extended/raised, no expression or animation. Experienced when playing as Mason inside Rebirth Island - Major issue.
-Veteren Trophies not unlocking. Similar issue among PS3 & Xbox 360.
-Super Bright/Saturated environment through "magic window" in Vietnam Mission before rat tunnels.
-"Rat tunnel up ahead", being repeated multiple times.
-Soldier/s appearing out of thin air - rare incident.
-Escaping Yamantau via Truck/MG. Extremely low FPS.
-Invisible barrier near entrance to lab after Nova Gas section on Rebirth Island when playing as Hudson.
-Extremely low fps (<10) on final mission before attempt to access the control panel.
-Screen shake enchances the unplayability when FPS is low.
-On select missions, game music drowns out dialogue. Gun noises drown out both. Random mashing of audio is a complete mess.

Zombies

-Zombies video loading after each play of Zombies when unlocked.
-On "Five" there is a glitch when two people get into the teleporter at the same time, they will both get downed, as a result the game ends.
-Glitch on Kino Der Toten. If the player gets attacked by zombie monkeys (wall climbers) while standing in front of the auto-turret and then jumps whilst being attacked, the player is able to get on top of the turret and becomes unreachable. Thus invincible.
-Player numbers not indicated.

Combat Training

-Settings do not always save.
-On occassion, custom names for custom classes are changed, when partied with 2 other players. When Player 2 accesses the classes, even if they are unedited, all custom class names are reset back to their default names, i.e. Custom Class 1, Custom Class 2 etc.
-Prestige challenges cannot be aqquired due to prestige not being available.

Splitscreen

-Only Player 1 has a saveavle profile, as a result, create a class for Player 2 is reset. Could be intentional.
-Only Player 1 receives Killstreaks.
-Player 1 control scheme influences Player 2's control scheme choice.
-Non-Default controls must be reselected every few games.
-In Offline Splitscreen: Game brings up a black loading screen while it tries to establish a network connection. If the player is not connected to PSN, an error message appears, which means you can no longer play over a network or play multiplayer. Zombies continues to function. Patch must be deleted and reapplied to allow network and online multiplayer functionality. Need more reports (someone test it out)

Theatre

-Clips indicating 30 seconds, cannot always be rendered. Example for cause: 30.37 seconds.
-Theatre Control Settings not saving/resetting.
-Theatre freezes. Similar to Multiplayer join game freeze. Occurs occassionally during "Loading Film".
-Theatre upload quality of rendered clips on YouTube appear to be poor in comparison to other platforms.

Unido
mayo 31, 2009
@suso_predator dijo:
@curritometal dijo:

solucion,comprar titulos como killzone 3 exclusivos de PS3
Pues si tio, a eso mismo me referia, a hinchar los servidores del killzone3 cuando salga, y que les den mucho por culo a estos cabrones. Sony deberia de darles tambien un toque de antención a esta gente, porque sinceramente, no creo que debamos dejar de disfrutar de algunos titulos que tambien nos gustan por politicas ni historias.

Unido
junio 3, 2010
On "Five" there is a glitch when two people get into the teleporter at the same time, they will both get downed, as a result the game ends.

Entonces esto fue lo que me paso en las 2 partidas en fice que he llegado a la ronda 16 =(

Estado
No esta abierto a más respuestas.
Superior