Algun gallego por aqui?gñe

Unido
diciembre 22, 2007
Como en el On-Line no hay un p gallego(No en serio,en 3 años me habre cruzado con 3,sin coñas.)He aqui porque abro este post

Venga gallegos aparezeed xD

Unido
marzo 16, 2009
Pues yo lo soy y ademas bastante cerca tuya. Yo la verdad si jugue con algun gallego o no no tengo ni idea, no pregunto XD

Unido
marzo 8, 2009
este post tomareme a liberdade de poñelo en galego posto que a ninguen mais debelle interesar ;) non se enfaden

eu son galego de a coruña e son das poucas persoas menores de 17 anos que falan galego sempre que poden agregasme e xogamos?

ainda que xogando falo español por si houbese algun máis na partida

perdon se non sodes galegos e vos sentides ofendidos por utilizar o meu idioma

javi7

Baneado permanentemente.
Unido
junio 1, 2008
este post tomareme a liberdade de poñelo en galego posto que a ninguen mais debelle interesar ;) non se enfaden

eu son galego de a coruña e son das poucas persoas menores de 17 anos que falan galego sempre que poden agregasme e xogamos?

ainda que xogando falo español por si houbese algun máis na partida

perdon se non sodes galegos e vos sentides ofendidos por utilizar o meu idioma
Hola yo no soy de Gallego XD no estoy muy lejor pero no los soy XD , y bueno mejor en español XD pero se entiende Adios

Unido
diciembre 22, 2007
Non creo que pase nada GalleGutsito.Despois agregote a PSN.E si,e verdade,agora poucos xovens falan o galego.

Si se necesita traducion las hago yo por...2000 CR xDD Es coña

fre76

fre76
Unido
agosto 17, 2007
Yo soy de Jerez, pero felicitaros por como sois en Galicia (el mes pasado fui), he ido a muchos sitios de España, pero la gente de Galicia unica! Todo el mundo simpatico y muy majos:palmas:

pd: muy bonitos paisajes tambien! que se me olvidaba

Superior