Tutorial como entrar en la Beta de Metal Gear Online (Página 7)

Conversación publicada en el foro Juegos

メールアドレスが入力されていません。
入力されたメールアドレスとメールアドレス(確認)の値が一致しません。
氏名カナ(姓)が入力されていません。
氏名カナ(名)が入力されていません。
氏名(姓)は記号を除いた全角文字10桁以内で入力してください。
氏名(名)は記号を除いた全角文字10桁以内で入力してください。
郵便番号(上3桁)が入力されていません。
郵便番号(下4桁)が入力されていません。
町名、番地等は全角で入力してください。
電話番号は半角数字11桁以内で入力してください。

...

Iniciado por xampi__17 Ver Mensaje
si no pones na bien casi XD, mira la trraduccion a ver si te ayuda:
Mail address is not input. Mail address and the mail address which are input (verification) value does not agree. Name カナ (surname) is not input. Name カナ (name) is not input. Name (surname) please input within the full size letter 10 column which excludes the sign. Name (name) please input within the full size letter 10 column which excludes the sign. Postal code (the upper 3 columns) is not input. Postal code (the lower 4 columns) is not input. Please input town name and the address etc. with full size. Please input telephone number within the half angle numeric 11 column.

PD: JODERRRR que alguien me de un puto nombre y un apellido en japones que funcione que es lo unico que me falta!!!!!!!!!!!!

lo mismo digo el dia 14 os vere!

Iniciado por Dj-Boss6 Ver Mensaje
xaxo tio, dejame el nombre y el apellido, que es lo unico que me falla porfavor, gracias adelantadas

si no pones na bien casi XD, mira la trraduccion a ver si te ayuda:
Mail address is not input. Mail address and the mail address which are input (verification) value does not agree. Name カナ (surname) is not input. Name カナ (name) is not input. Name (surname) please input within the full size letter 10 column which excludes the sign. Name (name) please input within the full size letter 10 column which excludes the sign. Postal code (the upper 3 columns) is not input. Postal code (the lower 4 columns) is not input. Please input town name and the address etc. with full size. Please input telephone number within the half angle numeric 11 column.

PD: JODERRRR que alguien me de un puto nombre y un apellido en japones que funcione que es lo unico que me falta!!!!!!!!!!!!

Iniciado por thehrb Ver Mensaje

Menosmal, uno que ayuda...
aparte del correo, que los escribiste distinto en los 2 huecos, lo del nombre y apellido estamos igual :S
GTA 5 Red Dead Redemption 2 Final Fantasy XV Kingdom Hearts 3 The Last of Us 2 God of War FIFA 17 Final Fantasy VII Remake Horizon: Zero Dawn