Falta 1 dia para Eye of Judgment (Página 2)

Conversación publicada en el foro Juegos

Cheating is mostly prevented by registering your deck with the system, and unlike the single player game, the screen tells you which card you just "drew". This can be mildly frustrating, though, as it means you have to search through your cards to find the right one every single turn. You can cheat, however, just by making a color copy of any card you want - the Eye cannot tell the difference. I'm sure a pdf with scans of every rare card will be available online in 5... 4... 3...

Esto aparece casi al final del analisis.

Fuente.

Saludos.

Cheating is mostly prevented by registering your deck with the system, and unlike the single player game, the screen tells you which card you just "drew". This can be mildly frustrating, though, as it means you have to search through your cards to find the right one every single turn. You can cheat, however, just by making a color copy of any card you want - the Eye cannot tell the difference. I'm sure a pdf with scans of every rare card will be available online in 5... 4... 3...

Pues van bien arreglados...
Creo que por esto van a perder muchas ventas.
Yo me lo cojere el viernes o la semana que viene pa viciarme un pokillo
si no creo que sea demasiado facil, chequen nadamas los productores de Eye of Judgment no creo que solo le aigan puesto a las cartas un simple codigo de barras por que deberian aver pensado en que las podian fotocopiar o bajarlas de internet, para mi no va a funcionar si las fotocopeas eso te lo aseguro ademas del codigo a de tener algo mas un saludo
GTA 5 Red Dead Redemption 2 Final Fantasy XV Kingdom Hearts 3 The Last of Us 2 God of War FIFA 17 Final Fantasy VII Remake Horizon: Zero Dawn