Hilo Oficial inFAMOUS [ACTUALIZADO: 4/12/09] (Página 20)

Conversación publicada en el foro Juegos

Soy muy español ajajaja de Cádiz para ser exacto.

Creo que me ha salido a 47€

Los gastos son 7.43 Canadian Dollars

Si todos mis juegos importados menos 1 son de ahi, es decir 5 juegos de Videogames tengo.

Tardan un poco menos de dos semanas.
--- [ Añadido ] -----
De todos modos estoy intentando poner el Proxyserver en mi PS3 a ver si logro meter la demo. Os pasaría los enlaces pero no me deja no se porque.
--- [ Añadido ] -----
Bfff es más el Proxyserver no me funciona me pide el Framework no se que y tengo el Framework 3 que es el último...
poderes de la demo de infamous, lo pongo en spoiler por si algien no quiere saber la cantidad de poderes o que tipos son ( aunque esta todo en ingles asi que xD )
Por cierto, viendo la lista que pondre, OWNED a la gente que dice que el tio no tiene variedad de ataques y OWNED a la gente que dice que parece que siempre haga lo mismo:

Spoiler:  

Lightning Bolt (osease las bolas que disparamos desde la mano)
-Righteous Blow: Restores a moderate amount of energy each time you successfully hit an enemy.
-Righteous Shot: Head Shots chain electricity to nearby enemies. Champion Rank or higher for use.
-Righteous Strike: Restore a significant amount of energy each time you hit an enemy. Head shots also restore health. Hero rank required for use.

Evil
-Sadistic Blow: Defeated enemies have a chance of triggering an electric explosion before dying. Thug rank or higher required for use.
-Sadistic Shot: Increases the radius of the electric explosion. Outlaew rank or higher required for use.
-Sadistic Strike: Head shots automatically trigger an electric explosion. Infamous rank required for use.

Shockwave (osease el empujón de la fuerza)
-Reverse Magnetism: People caught in the core of the blast temporarily float in the air. Guardian rank or higher required for use.
-Increse blast force. Champion rank or higher required for use.
-Increse blast range. Hero rank required for use.

Evil
-People and objects caught in the core of the blast get electrified. Thug rank or higher required for use.
-Increases blast force and range. Outlaw range or higher required for use.
-Cars hit by blast are electrified, causing them to explode. Infamous rank required for use.

Shock Grenade
-Increases knockdown time. Guardian rank or higher required for use.
-Increases blast radius and damage. Champion rank or higher required for use.
-Increases damage and weakened enemies are automatically restrained. Hero rank required for use.

Evil
-Grenadelets: Cluster of three Shock Grenades that separate on impact. Causes splash damage. Thug rank or higher required for use.
-Grenadelets: Cluster of five Shock Grenades that separate on impact. Causes splash damage. Outlaw rank or higher required for use.
-Grenadelets: Cluster of seven Shock Grenades that separate on impact. Causes splash damage. Infamous rank or higher required for use.

Thunder Drop
-Increases blast range.
-People and objects caught in the epicenter of the blast get electrified.
-Increses blast force.

Melee
-Increases melee damage.
-Further increases melee damage.
-Maximum increase to melee damage.

Electric Drain
-Increases speed of electricity drain.
-Automatically recharge energy by grinding on electrified wires.
-OCULTO

Pulse Heal
Para curar a personas heridas.

Bio Leech
Para absorber la energía de otra persona.

Arc Restrain
Para esposar a personas.

En la ultima mision de la demo puedes hacer caer una lluvia de rayos en torno a tí, aunque te deje vendido porque no puedes moverte.

Y aun hay otros 6 o 7 poderes ocultos

y esto solo en la demo, habra mas en la version final
GTA 5 Red Dead Redemption 2 Final Fantasy XV Kingdom Hearts 3 The Last of Us 2 God of War FIFA 17 Final Fantasy VII Remake Horizon: Zero Dawn