Blu-Ray de 400 Gb (Página 3)

Conversación publicada en el foro General

[QUOTE=Se_vs.;1048106]Creo que deberías leer bien lo que han puesto en la actualización:

Unfortunately, this impressive tech will not be compatible with your current PS3.

De hecho lo que dice después de eso es:

Unfortunately, this impressive tech will not be compatible with your current PS3. [Update: There is some debate over this fact. Some are claiming current BD lasers will be able to read these discs. More info should be revealed next week.] However, the specifications used to manufacture these 400GB discs will allow any future reader that supports these discs to be backwards-compatible with older Blu-ray discs. We can already see the future: Final Fantasy XV on PS4, with over 2 weeks of cutscene.

Esto significa que está siendo debatido si será leido el disco en nuestras ps3 o no,así que no todo está perdido...al menos no al 100% XD!!
[QUOTE=Vicentrilla;1048323]

Creo que deberías leer bien lo que han puesto en la actualización:

Unfortunately, this impressive tech will not be compatible with your current PS3.

De hecho lo que dice después de eso es:

Unfortunately, this impressive tech will not be compatible with your current PS3. [Update: There is some debate over this fact. Some are claiming current BD lasers will be able to read these discs. More info should be revealed next week.] However, the specifications used to manufacture these 400GB discs will allow any future reader that supports these discs to be backwards-compatible with older Blu-ray discs. We can already see the future: Final Fantasy XV on PS4, with over 2 weeks of cutscene.

Esto significa que está siendo debatido si será leido el disco en nuestras ps3 o no,así que no todo está perdido...al menos no al 100% XD!!

Iniciado por Se_vs. Ver Mensaje
Ya te aseguro yo, que retocando el lector, lo lee, eso tenlo claro, que si Sony quiere y mete una actualizacion al lector, tenemos blue-rays de 400 gigas por la cara.

Y si sirve algo mas, ya que estari aen español, encontre esta noticia

N O T I C I A
GTA 5 Red Dead Redemption 2 Final Fantasy XV Kingdom Hearts 3 The Last of Us 2 God of War FIFA 17 Final Fantasy VII Remake Horizon: Zero Dawn