resistance fall of man (solo catalanes)no ofenderse please

Conversación publicada en el foro Zona PSNetwork

hola chicos acabamos de crear un clan de catalanes al k kiero invitar todos los mismos de poco o mucho nivel de experiencia.todo con el fin de enfrentarnos al resto de europa de batallas de como un minimo de 36 jugadores.todos los catalanes sois bien venidos asi k podeis ir dejandome vuestros ids el mio es delphius/delphius por si kereis comunicaros desde la vestia negra gracias
Si aixó és només per a catalanoparlants (no m'agrada aixó de només catalans, doncs considero que tots els catalanoparlants haurien de tenir cabuda dins aquest clan) parlem en catalfont color="red">á. Igual que aquí, el meu ID-Online és Piuc, peró no sé si vull pertfont color="red">ányer a cap clan encara. Conforme aixó vagi omplint-se, ja m'ho aniré rumiant.
Catalonia is Spain, but catalonians aren't from Spain. Ocupats, peró no vençuts!
T'he dit que encara no sé si vull pertfont color="red">ányer al clan, no que no vulgui. D'aquesta manera ja el tens i, quan decideixi entrar només m'haurfont color="red">ás d'enviar la invitació. No es que no vulgui entrar perqué sigui un clan nou, sinó perquué tinc molta feina amb la universitat y el bfont color="red">ásquet, com per haver d'estar pendent de quedar amb el companys y companyes del clan per tal de jugar. Si veig que els treball de la uni els porto bé, entraré al clan, que ja tinc ganes de pertfont color="red">ányer a un grup y no semper anar per lliure.
GTA 5 Red Dead Redemption 2 Final Fantasy XV Kingdom Hearts 3 The Last of Us 2 God of War FIFA 17 Final Fantasy VII Remake Horizon: Zero Dawn