resistance fall of man (solo catalanes)no ofenderse please (Página 8)

Conversación publicada en el foro Zona PSNetwork

Jo... Jo també volia fer aquesta quedada, peró aquest cap, de semana hi ha les eleccions y soc apoderat d'ERC. De totes maneres, guanyeu per mantenir l'honor del nostre, encara jove, clan.
-----------------------------------------------------------------------------
Jo... Yo también quería hacer esta quedada, pero este fin de semana hay elecciones y soy apoderado de ERC. De todas formas, ganad para mantener el honor de nuestro, aún joven, clan.
Bones companys,

Després de llegir tota la parrafada de tota la gent que hi ha intervingut y de treure una mica la pols a la meva PS3, que aixó dels examens finals no es bo per aquestes m,font color="red">áquines jejeje, he tornat a engegar el REsistance per pasarme els dos últims nivells de dificultat. Com que pasará molt de temps abans no me torni a comprar una altre joc em vull unir al clan de catalans per jugar al Resistance y dispara quatre bales. El meu nick es Saquet y ja esteu tardant en invitarme o cauran banejades jeje.

Salutacions y sort!

--------------------------------------------------------------------------

Buenas compañeros,

Después de leer toda la parrafada de toda la gente que ha intervenido en el post y se sacar el polvo a mi Ps3, es que esto de los examanes finale sno va nada bien a estas consolas jejej, he vuelto a encender el Resistance para pasarme los dos últimos niveles de dificultat. Como va ha pasar bastante tiempo antes de que no vuelva a comprar un juego me quiero unir al clan de catalanes para jugar al Resistance y disparar cuatro balas. Mi nick es Saquet y ya estais tardando en invitarme o caeran baneos jejej.

Saludos y suerte!
Escolta delphius, perqué no hi fas un fórum per al clan? Un d'aquestos rollo miarroba o aixó... Així podriem comentar tot lo del clan allí, y no dependre de laps4.com...
------------------------------------------------------------------------
Escucha delphius, porqué no haces un foro para el clan? Un de estos rollo miarroba o eso... Así podriamos comentar todo lo del clan allí, y no depender de la ps3.com...

Edite: Se m'oblidava, soc The_Beni en el resistance.
Bo, he creat un possibe fórum per al clan, si voleu que fem us d'ell perfecte, sino doncs que agafe pols...
------------------------------------------------------------
Bueno, he creado un posible foro para el clan, si quereis que lo usemos perfecto, sino que coja polvo...

http://lilklan.creatuforo.com/

P.D: encara no he postejat res, per si hi ha que canviar alguna cosa o aixó...
GTA 5 Red Dead Redemption 2 Final Fantasy XV Kingdom Hearts 3 The Last of Us 2 God of War FIFA 17 Final Fantasy VII Remake Horizon: Zero Dawn